logo-samandehi

اخبار

اطلاعیه DLM درمورد منابع جدید بازاریابی و تئوریهای مدیریت و پک مدیریت از دیدگاه اسلام

گروه: اخبار گروه DLM
۳ شهریور ۱۳۹۵

منبع جدید بازاریابی:

در آزمون سراسری کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت 1395 تعداد زیادی تست برای اولین بار از «کتاب مدیریت بازاریابی لنکستر و مسینگهام» طراحی شد که در پاییز امسال ترجمه ای متفاوت از آن با رویکرد کنکوری بهمراه گنجینه تست های تالیفی به چاپ خواهد رسید و فایل آن نیز در اختیار داوطلبان از طریق همین وبسایت (www.DLMgroup.ir) قرار خواهد گرفت. لذا نیازی به مطالعه کتاب بازاریابی مسینگهام نخواهید داشت و برای درس بازاریابی، مطالعه فلش کارتهای DLM به همراه فایل تکمیلی مذکور کفایت می کند.(بارگذاری شد) دانلود فایل خلاصه اصول مدیریت بازاریابی لنکستر و مسینگهام

منبع جدید تئوری مدیریت:

در آزمون دو سال اخیر کارشناسی ارشد و دکتری تعداد محدودی تست از کتاب هچ و مورگان طراحی شد و بخش اعظم سوالات از کتاب های دکتر مقیمی، دکتر رضائیان، دکتر الوانی و رابینز بود. بنابراین داوطلبان گرامی هیچگونه نگرانی در مورد آنها نداشته باشند. مطالعه فلش کارت های DLM هم در آزمون کارشناسی ارشد و هم در آزمون دکتری برای کسب درصد بالای 80% کفایت می کند. در عین حال تست های تالیفی کتاب هچ و مورگان و خلاصه ای از مطالب این دو در دی ماه 95 در قالب یک فایل تکمیلی بارگذاری خواهد شد و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

پک مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام:

مجموعه فلش کارت های مدیریت اسلامی DLM در حال آماده سازی و نهایی شدن است که از پاییز امسال در اختیار شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد و دکترا قرار خواهد گرفت. بدیهی است پس از ارائه این پک به بازار به طور یقین، جامع ترین منبع این درس خواهد بود و با توجه به فرآیند طراحی فلش کارتهای DLM، با ضریب اطمینان بسیار بالایی، بعید است تستی خارج از آن در کنکور (ارشد و دکتری) مطرح شود.

علاقه مندان می توانند از اواخر آبان 95 با مراجعه به همین سایت در جریان آخرین اخبار و تاریخ دقیق ارائه این محصول قرار گیرند.