logo-samandehi

اخبار

تخفیف ویژه ثبت نام کلاس اساتید برتر کشور،ویژه دی.ال.امی ها

گروه: اخبار گروه DLM
۳۰ خرداد ۱۳۹۴

طبق تفاهم DLM با چند استاد برتر کشور و موسسات برگزار کننده کلاس های ایشان از این پس آن دسته از اعضای خانواده بزرگ DLM که مایلند از کلاس «بهترین استاد کشور در هر درس» (فعلا برای رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی) بهره مند شوند می توانند با پرداخت درصدی کمتر از سایرین، از طریق DLM ثبت نام نمایند.

بدیهی است داوطلبانی که (در هر درسی) فلش کارت های DLM را مطالعه می نمایند از کلاس و کتاب بی نیاز هستند و مطالعه پک های DLM برای ایشان کافی است؛ اما برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل در کنار مطالعه فلش کارت ها علاقه مند هستند در کلاس درس اساتید نیز شرکت کنند، پیشنهاد DLM این است که نه به شکل موسسه محور بلکه به شکل استاد محور (یعنی برای هر درسی، شرکت در کلاس بهترین استاد آن درس) عمل نمایند.

در سال های گذشته DLM به عنوان مشاوری امین و صادق تلاش کرده به داوطلبانی که به طور پراکنده در مورد ثبت نام در کلاس ها و آزمون های آزمایشی موسسات گوناگون پرسشی در ذهن دارند، راهنمایی صحیحی ارائه نماید.

امسال به عنوان خدمتی جدید، DLM تسهیلاتی را برای دی.ال.امی ها جهت شرکت در کلاس درس «استاد برتر تئوریهای مدیریت کشور»، «استاد برتر تحقیق در عملیات کشور» و «استاد برتر زبان انگلیسی کشور» فراهم آورده است. مذاکرات با بهترین اساتید سایر دروس ادامه دارد.

این بدان معنی نیست که شرکت در کلاس درس سایر اساتید و موسسات مورد تایید نمی باشد؛ بلکه بدون تردید همه همکاران ما تمامی تلاش و تعهد خود را به کار می برند تا به داوطلبان در راه ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی یاری رسانند.

اساتید برتر منتخب DLM بر پایه سه اصل نتایج دانشجویان ایشان در دو سال گذشته ، میزان پوشش مطالب در طی دوره و نیز راندمان دوره و میزان رضایتمندی دانشجویان انتخاب شده اند.

و DLM امسال تلاش کرده با استفاده از اعتبار و موقعیت خود راه داوطلبانی را که مایل هستند از محضر این اساتید بهره مند شوند، هموارتر از گذشته نماید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 02122360606 یا 02166903547 تماس حاصل فرمایید.