logo-samandehi

اخبار

ویرایش جدید پک «تئوریهای مدیریت» DLM با پوشش منابع جدید

گروه: اخبار گروه DLM
۱۵ فروردین ۱۳۹۴

ویرایش جدید پک «تئوریهای مدیریت» DLM با پوشش تمامی منابع جدیدی که در دو سال گذشته (در آزمون ارشد و دکترا) از آنها سوال طراحی شده از 16 اردیبهشت ماه همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب تهران ارائه شد. در ویرایش جدید تلاش شده تمامی مطالب جدید پوشش داده شوند و به احتمال زیاد در دو سه سال آتی هیچ طراحی نتواند سوالی خارج از پک مطرح نماید. تمامی مطالب جدید از منابع جدید پوشش داده شده اند و حتی مطالبی که احتمال طراحی سوال از آنها میرود از منابعی که پتانسیل طراحی سوال دارند به فلش کارت ها اضافه گردیده است.

نکاتی چند پیرامون ویرایش 94 «تئوریهای مدیریت» DLM :
1-    در آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای دو سال گذشته سوالات جدیدی از مباحثی جدید مطرح شد که بیشتر براساس کتاب های دکتر سیدمحمد مقیمی و رفتار سازمانی پیشرفته دکتر علی رضائیان و چند منبع جدید دیگر بود.
در ویرایش جدید پک تئوری های مدیریت DLM تمامی مطالبی که از منابع جدیدالورود دارای اهمیت و پتانسیل طراحی تست بوده اند، پوشش داده شده اند. به منظور رعایت حقوق مربوط به مالکیت معنوی آثار انتشاریافته و نیز آگاهی شما داوطلبان گرامی، در فلش کارت هایی منابع طراحی و گردآوری مطالب عنوان شده اند. ضمنا با توجه به اینکه اکثر مطالب موجود ترجمه کتب و مقالات زبان اصلی می باشند و بعضاً در کتاب های مختلف کلمات متفاوتی برای یک لغت یا مفهوم مشترک انتخاب گردیده، در طراحی فلش کارت ها تلاش شده همه معادل ها و مترادف ها از منابع مختلف در اختیار داوطلبان قرار گیرد تا به هر شکلی سوال از آنها مطرح شد بتوانند بدان پاسخ دهند. در حال حاضر DLM جامع ترین و مطمئن ترین منبع مطالعه «تئوریهای مدیریت» برای آزمون کارشناسی ارشد و دکترا می باشد زیرا مطالب مهم تمامی منابع طراحی سوالات کنکور چه منابع سنتی و چه منابع جدید یکجا در پک DLM به ترتیبی که درک و فهم مطالب را آسان تر می کند در اختیار داوطلبان گرامی قرار داده شده است.
در حال حاضر هیچ منبع دیگری (به جز ویرایش جدید DLM ) در بازار نشر ایران برای تئوریهای مدیریت (با توجه به حجم قابل ملاحظه مطالب جدید) معتبر نیست. مگر داوطلبانی که به جای مطالعه منابع کنکوری مایل هستند منابع اصلی را مطالعه نمایند که در این صورت باید علاوه بر مطالعه کتاب های مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان، مدیریت عمومی دکتر الوانی، تئوری سازمان رابینز، رفتار سازمانی دکتر رضائیان و رفتار سازمانی رابینز، از میان کتاب های دکتر مقیمی لااقل کتاب مبانی سازمان و مدیریت ایشان را که توسط انتشارات راه دان به چاپ رسیده مطالعه نمایند و حتماً در کنار آن برای پوشش مطالب جدیدی که در این کتاب وجود ندارند و نیز پوشش بخش اعظم مطالب مهم رفتار سازمانی پیشرفته دکتر رضائیان، کتاب دوجلدی تئوری های مدیریت دکترسیدرضا سیدجوادین که با همکاری حسین جلیلیان توسط انتشارات نگاه دانش به چاپ رسیده را نیز مطالعه کنند.و یا جایگزین همه آنها ویرایش جدید فلش کارت های DLM را مطالعه نمایید که با توجه به زمان محدود و منابع گسترده می تواند بهینه ترین و منطقی ترین تصمیم باشد.

2- منابعی که فلش کارت های DLM پوشش می­دهد عبارتند از:

-  مباني سازمان و مديريت دكتر علي رضائيان، انتشارات سمت

-  مديريت عمومي دكتر سيدمهدي الواني، نشر ني

-  مباني سازمان و مديريت دكتر سيدمحمد مقيمي، انتشارات راه دان

-  رفتارسازماني دكتر علي رضائيان، انتشارات سمت

-  مجموعه چند جلدي رفتار سازماني پيشرفته هاي دكتر علي رضائيان انتشارات سمت

-  مجموعه سه جلدي رفتار سازماني استيفن رابينز، ترجمه دكتر علي پارسائيان و دكتر

سيدمحمد اعرابي، دفتر پژوهشهاي فرهنگي

-  تئوري سازمان استيفن رابينز، ترجمه دكتر سيدمهدي الواني و حسن دانايي فرد، انتشارات صفار

-  اصول مديريت دكتر علي رضائيان، انتشارات سمت

(علاوه بر اين منابع، مطالبي از چند منبع ديگر كه گمان ميرفته پتانسيل طراحي تست از آنها وجود دارد نيز آورده شده است.)

به ضرس قاطع جامع ترین منبع حال حاضر بازار نشر کشور برای تئوری های مدیریت (کارشناسی ارشد) و مبانی سازمان و مدیریت (دکترا)، ویرایش جدید فلش کارتهای DLM می باشد.

با وجود اینکه قیمت این محصول بیشتر از سایر منابعی است که به صورت کتاب ارائه می شوند، ولی جامعیت مطالب، افزایش سرعت و راندمان مطالعه و تفاوتی که در نهایت در درصدهای داوطلبان در این درس ایجاد خواهد کرد، انتخاب DLM را برای تئوریهای مدیریت اجتناب ناپذیر می سازد.

3-    مطابق با تعهد همیشگی DLM در بهبود مستمر کیفیت، امید فراوان داریم تستی در آزمون های کارشناسی ارشد خارج از پک نیاید و در دکترا نیز بالای 70% مطالب را پوشش دهد. فایل های تکمیلی ویژه آزمون دکترا نیز در حال آماده سازی هستند که در اختیار داوطلبان دکترای مدیریت قرار خواهند گرفت تا هر چه بیشتر فاصله بین 70 تا 100 را پوشش داده باشیم. به هر حال چیزی که قطعی است این است که با اضافه شدن مطالب جدید از منابع جدید بدون شک جامع ترین منبع حال حاضر برای «مبانی سازمان و مدیریت» دکترا DLM است.

4-  مانند همیشه متواضعانه و مشتاقانه در انتظار نظرات، ایده های نو و پیشنهادات و انتقادات شما عضو گرامی خانواده بزرگ DLM خواهیم بود.

                                                                                           بااحترام

                                                                              و آرزوی پیروزی و بهروزی

                                                                                         DLMgroup