logo-samandehi

اخبار

تفاوت کنکور کارشناسی ارشد آزاد و سراسری

گروه: اخبار گروه DLM
۲ فروردین ۱۳۹۴

تفاوت زبان انگلیسی دانشگاه آزاد و سراسری- برای دانلود اینجا کلیک کنید

توجه داشته باشید در کد- رشته مدیریت اجرایی سوالات GMAT (استعداد و آمادگی تحصیلی) ، درک متون فارسی  نیز در دانشگاه آزاد کاملا متفاوت از سراسری است.
ضمنا درس «روش تحقیق» با «تحقیق در عملیات» فرق دارد و کلا درس جدیدی است که برای دانشگاه آزاد مورد سوال قرار می­گیرد.
پیشنهاد DLM این است که دفترچه سوالات کنکورهای چند سال اخیر دانشگاه آزاد را تهیه کنید تا با تفاوت های دانشگاه آزاد با سراسری در دروس مختلف بیشتر آشنا شوید.
ضمنا توجه داشته باشید در بیشتر دروس حداقل 40 – 50 درصد سوالات تکراری می­آید.
پس تسلط به سوالات سال­های گذشته دانشگاه آزاد در دروس مختلف (همه گرایشهایی که آن درس در آنها وجود دارد نه فقط گرایشی که می خواهید در آن شرکت کنید) بسیار مهم است.
نکته دیگر اینکه کنکور دانشگاه آزاد را اصلا شوخی نگیرید. چه آزمون سراسری را خوب داده اید چه بد، حتی اگر در صورت قبولی هم نمی خواهید در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهید اما به برنامه ریزی و مطالعه خود ادامه دهید و در کنکور دانشگاه آزاد قبول شوید؛
بعد از قبولی تصمیم خواهید گرفت که ثبت نام کنید یا نه!
تا آن موقع نتایج آزمون سراسری هم اعلام شده است.
و نکته آخر اینکه به این خاطر که دانشگاه آزاد کلید ارائه نمی­کند و تست های غیراستاندارد و دو پهلو هم در آن کم نیست تقریبا در همه کتاب هایی که اختصاص به پاسخ آزمون های سال های گذشته دانشگاه آزاد دارند غلط وجود دارد.
پیشنهاد می شود از سه کتاب ذیل هر سه یا حداقل دو تای آنها را تهیه کنید. پاسخ هایی که هر سه یک گزینه را به عنوان گزینه صحیح معرفی کرده اند طبیعتا قابل استناد است. و اگر در پاسخ ها تناقض وجود داشته باشد لااقل متوجه می شوید یکی از پاسخ ها اشتباه است.
گاهی ممکن است پیش بیاید که برای یک تست با 3 پاسخ متفاوت مواجه شوید!
مجموعه کنکورهای سال­های گذشته دانشگاه آزاد:
 و برای دروسی که پک های DLM را مطالعه می نمائــــید، پاسخ های DLM را مورد استناد قرار دهید.
موفق و پیروز باشید
 
 

قیمت پک های DLM افزایش یافته اما این افزایش قیمت پس از نوروز اعمال خواهد شد.

ضمنا تخفیفاتی که قبل از پایان سال 93 درنظر گرفته شده بودند، تا 15 فروردین 94 پابرجاست.

بنابراین داوطلبان آزمون سراسری 95 و نیز آزمون دانشگاه آزاد می توانند آخرین ویرایش پک های زبان انگلیسی، بازاریابی، اقتصاد خرد و کلان، مالیه عمومی و بودجه، مدیریت تولید ،تحقیق در عملیات، حسابداری صنعتی، بیوشیمی،مبانی علم سیاست، مدارهای الکتریکی1و2 را هم اکنون تهیه فرمایند.

ضمنا داوطلبانی که مایلند قبل از افزایش قیمت و به منظور بهره مند  شدن از تخفیف، ویرایش کنونی پک های تئوری های مدیریت و مبانی کارآفرینی را تهیه نمایند می توانند در خردادماه سال آینده فلش کارت هایی را که از منابع جدید کنکور به این پک ها اضافه خواهند شد از طریق تماس با انتشارات دریافت فرمایند.

میتوانید جهت مشاهده قیمت جدید پک های DLM که از 16/فروردین/94 اعمال خواهند شد به صفحه «خرید آنلاین» وارد شوید